محل تبلیغات شما

هوش سازمانی چیست؟
به معناي کسب دانش و اطلاعات جامع از همه عواملی که بر سازمان تاثیر می گذارد. منظور از همه عوامل یعنی اطلاعاتی که از مشتریان، ارباب رجوع، رقبا، محیط اقتصادي،محیط فرهنگی، فرایندهاي سازمانی (مالی، اداري، حفاظتی، تولیدي، منابع انسانی، بودجه و .) که تاثیر زیادي بر کیفیت تصمیمات مدیریتی در سازمان می گذارد هوش سازمانی است. هوش سازمانی شما را براي تصمیم گیري در همه عوامل موثر بر سازمان توانمند می سازد.
هر کارمند می تواند وظیفه اش را به نحو احسن انجام دهد، اگر تصمیم گیري ها در سازمان ها برمبناي اطلاعات واقعی باشد تا بر مبناي حدسیات و یا اینکه چگونه در گذشته آن کار را انجام می داده اند، کارها به درستی پیش نخواهد رفت. در این باره نیاز به مستندات است، مستندات از همه عوامل یک سازمان . مجموع این مستندات و آمارها است که مانع از سعی و خطا می گردد. وعده اي که هوش سازمانی به شما می دهد یعنی وعده دسترسی فوري به همه اطلاعات و داده هاي موجوددر شرکت و سازمان شما با داشبوردهاي دیجیتالی و شاخص هاي عملکرد موردنیاز تا سازمان خودرا به بهترین شیوه اداره کنید .
هوش سازمانی به همه شرکت ها کمک می کند تا از طریق گزارش گیري و تحلیل داده ها، عملکرداثربخش و مطمئن بدون دردسر اضافی و هزینه هاي اجرائی زیاد و سعی و خطا بدست آورند.
تعاریف و دیدگاههاي مختلفی در این زمینه وجود دارد که در ادامه بحث به آنها خواهیم پرداخت.

تئوری مدیریت بحران

چند استراتژی مهم درخصوص مدیریت فناوری اطلاعات

روش تهیه سرمایه مورد نیاز برای شروع يك کسب و کار اینترنتی موفق

سازمان ,هوش ,سازمانی ,گیري ,اطلاعات ,مستندات ,هوش سازمانی ,تصمیم گیري ,همه عوامل ,در سازمان ,سعی و

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دوفرشته آسمانی